Kampanja za predsjedničke izbore je pri samom kraju, a ovdje donosimo troškove kandidat:
Zanimljivo je da je Draganu Primorcu brat Damir uplatio 500 eura, no najzapaženija uplata dolazi od jednog radnika, ali taj radnik je građevinska tvrtka Radnik d.d. iz Križevaca, koja je donirala čak 20.000 eura. Ova tvrtka, u vlasništvu Mirka Habijaneca, Nandora Šterbika i Ivana Knoka, ima dugogodišnje iskustvo u industriji. Do sada je Dragan Primorac u svojoj kampanji potrošio ukupno 774.440,15 eura.
S druge strane, Ivana Kekin je do sada potrošila 109.415,17 eura, pri čemu se značajan dio troškova odnosi na promidžbu putem plakata i društvenih mreža, a iznosi za društvene mreže su joj posebno visoki u usporedbi s drugim kandidatima. Marija Selak Raspudić potrošila je 103.958,57 eura, s nešto višim troškovima na platformama poput Facebooka.
Najmanje je potrošio Miro Bulj, s iznosom od 6.169,20 eura, dok je aktualni predsjednik potrošio 166.956,48 eura. Tomislav Jonjić je do sada potrošio 11.848,76 eura, a Branka Lozo, kandidatkinja stranke Domino, potrošila je 29.800,29 eura. Nezavisni kandidat Niko Tokić Kartelo potrošio je 77.896,97 eura.