Automobilski div nedavno je objavio da je prošle godine ostvario rekordnu prodaju kobasica, dok se istovremeno suočava s padom prodaje automobila. Ove dvije vijesti reflektiraju rastuću popularnost currywursta i izazove s kojima se suočava njemačka automobilska industrija.
Currywurst, poznata brza hrana u Njemačkoj, sastoji se od kobasice prelijevene specijalnim kečapom i curryjem, često poslužena uz pomfrit. Ova omiljena delicija može se naći i u radničkim kantinama Volkswagenovih postrojenja, a kompanija je odlučila proširiti svoju ponudu i na supermarkete.
Međutim, vijest o prodaji više kobasica nego automobila zvuči pomalo nevjerojatno. Volkswagen je prošle godine prodao 8,5 milijuna porcija kobasica, što je za 200.000 više nego u prethodnoj rekordnoj godini. U ovu brojku uključeni su i hotdogovi, koji su nedavno dodani u asortiman.
S druge strane, prodaja vozila s VW logotipom pala je na 5,2 milijuna. Kada se zbroje svi brendovi pod okriljem koncerna, uključujući Škodu, SEAT, Audi i Porsche, ukupna prodaja doseže devet milijuna, što je i dalje veće od prodaje kobasica, piše dw.com, ali predstavlja pad od 2,3 posto u odnosu na prethodnu godinu. Ove brojke ukazuju na izazove s kojima se suočava ključna grana njemačkog gospodarstva.