Dok Varaždin bilježi nova gastronomska pojačanja – prvo McDonald’s, a uskoro i KFC – Čakovec se čini kao grad koji sjedi po strani. Ljubitelji brze hrane i modernih restoranskih lanaca u Međimurju pitaju se: zašto naš grad ništa ne poduzima da privuče investicije?
Varaždin je već dokazao da zna privući velike franšize, koristeći svoje trgovačke centre, prometnu povezanost i veće tržište. Rezultat? Stanovnici Varaždina imaju izbor i raznovrsnost dok Čakovec još uvijek čeka priliku da postane gastronomski centar sjevera Hrvatske.
Iako nije tajna da franšize traže profitabilne lokacije, postavlja se pitanje: što Čakovec čini kako bi privukao investitore? Mogu li se lokalne vlasti i poduzetnici angažirati da i naš grad postane poželjna destinacija za velike brendove?
Dok Varaždin slavi dolazak KFC-a i unapređuje svoju ponudu, Čakovec ostaje u sjeni i to unatoč brojnim zaljubljenicima u brzu hranu koji čekaju da i oni dobiju priliku uživati u omiljenim specijalitetima brze hrane.
Čakovec mora postaviti pitanje sebi: hoćemo li i dalje čekati ili ćemo aktivno djelovati da privučemo investicije koje bi naš grad učinile konkurentnijim i privlačnijim za građane i posjetitelje?





