Prema izvještaju njemačkog financijskog magazina Manager, Tourbillon je navodno u kašnjenju, a Porsche je više puta izrazio nezadovoljstvo radom programera Rimca, ističući njihovu neorganiziranost. Rimčeva Nevera također se ne prodaje onako kako se očekivalo, a rezultati zajedničkog projekta nisu zadovoljili financijskog direktora Porschea, Lutza Meschkea. Bugatti Rimac je za 2023. prijavio gubitak od 17 milijuna eura, uz prihod od 336 milijuna eura.
Ova situacija nije iznenađujuća, jer se start-up kultura Rimca, predvođena Mateom Rimcem, sukobljava s perfekcionizmom Porschea, što stvara probleme i nezadovoljstvo. Kako se doznaje, Porsche AG, koji trenutno posjeduje 45 posto Bugatti Rimaca, razmatra preuzimanje veće kontrole nad kompanijom.
Porsche trenutno vodi razgovore o restrukturiranju unutar VW-a, a postoji mogućnost da se uključi novi investitor koji bi kupio dio dionica od Rimca. Mate Rimac potvrdio je da se razgovara o mogućim transakcijama, a izrazio je želju da poveća svoj udio.
Bugatti je već rasprodan do 2029., a očekuje se da će projekt postati profitabilan 2025. godine s isporukom modela Bolide i Mistral. Gubitke su u velikoj mjeri uzrokovali značajni investicijski troškovi u razvoj novih modela, uključujući novu platformu tourbillon, čija se isporuka planira za 2026.
Porsche posjeduje 21 posto dionica Rimac grupe, što ukupno čini 56 posto udjela u Bugatti Rimcu. U donošenju odluka, ključnu ulogu igra Mate Rimac kao predsjednik Uprave. Na odluku o povećanju Porscheovog udjela utječu i drugi veliki dioničari Rimca, uključujući Hyundai, Goldman Sachs te investicijske tvrtke SoftBank i Investindustrial.