Danski pivarski div Carlsberg ostvario je u prvom polugodištu prihode od oko pet milijardi eura, što predstavlja porast od 4% u odnosu na isto razdoblje prošle godine. Tijekom ovog razdoblja, grupa je prodala 65,7 milijuna hektolitara piva i drugih pića, što odgovara organskom rastu od 1,4%. Dok su na zapadnoeuropskom tržištu prodaje opale za 1,7%, u Aziji su zabilježene pad od 1,9%, dok su u srednjoj i istočnoj Europi te Indiji prodaje porasle za 4,5%. Carlsberg prosječno prodaje oko 36 milijuna litara dnevno, što se može rasporediti na 1,5 milijuna litara svake sata ili više od 400 litara svake sekunde.
Financijski rast prihoda u zapadnoj Europi bio je 1,3%, dok je u Aziji porast iznosio 4,7%, a u srednjoj i istočnoj Europi te Indiji 8,8%. Marki Carlsberg prodaja je porasla za 12%, Tuborgu za 8%, a markama 1664 Blanc i Brooklyn za 4%. Neto dobit od kontinuiranog poslovanja iznosila je oko 486 milijuna eura, što je smanjenje od 4,2% u usporedbi s istim razdobljem prošle godine.
Pivovara Carlsberg u Koprivnici ostvarila je prošle godine prihode od prodaje od 69,7 milijuna eura, što predstavlja rast od 13% u odnosu na prethodnu godinu. Neto dobit je iznosila 2,6 milijuna eura, što je povećanje od 37%. Ipak, treba napomenuti da je prethodne godine, uz redovni porez na dobit od 18%, Carlsberg morao platiti i dodatni porez na ekstraprofit od 33%, koji je iznosio 261.000 eura.