McDonald’s, poznati američki lanac brze hrane, planira unaprijediti svoju ponudu u restoranima diljem SAD-a uvođenjem sadržajnijeg obroka po cijeni od pet dolara, s ciljem zadržavanja potrošača s nižim primanjima. Novi obrok će uključivati McChicken ili McDouble sendvič, četiri komada pilećih nuggetsa, prilog pomfrita i piće, izvještava CNBC.
Ova potencijalna nova ponuda dolazi u vrijeme kada sve veći broj potrošača s nižim primanjima smanjuje svoje troškove, što predstavlja izazov za lance brze hrane. Nedavno je američki gigant objavio da su njegovi kuhari stvorili “veći, zasitniji hamburger” u nastojanju da potaknu prodaju, kako izvještava Bloomberg.
Plan je da se novi proizvod prvo testira na određenim tržištima kako bi se procijenila njegova privlačnost prije eventualnog globalnog lansiranja. McDonald’s nastoji prilagoditi svoju ponudu kako bi zadovoljio potrebe i preferencije svojih kupaca, posebno onih s ograničenijim financijskim mogućnostima.