Hrvatsko tržište automobila u 2025. godini pokazuje da vozači ne traže ni luksuz ni eksperimente – traže vrijednost. A upravo su to prepoznali oni koji su se odlučili za Škodu Octaviju, koja već treću godinu zaredom nosi titulu najprodavanijeg automobila u Hrvatskoj.
U prvih sedam mjeseci 2025. godine, Octavia je zadržala vrh ljestvice s uvjerljivim brojem registracija, potvrđujući svoj status automobila koji “igra na sigurno”. Prostranost, pouzdanost i prihvatljiva cijena i dalje su očito ključne karte u igri za povjerenje hrvatskih kupaca.
No, ova godina nije prošla bez iznenađenja. Opel Corsa, dugogodišnji “tihi igrač”, doživjela je snažan uspon, zauzevši drugo mjesto u ukupnoj prodaji. Posebno je iznenadila u srpnju, kada je čak preuzela titulu najprodavanijeg modela tog mjeseca. S obzirom na njen novi dizajn i konkurentnu cijenu, nije čudno da su je mnogi prepoznali kao idealno gradsko vozilo koje ne traži kompromise.
Treće mjesto pripalo je Volkswagen T-Crossu, crossoveru koji se uspio etablirati kao popularan izbor među onima koji traže višu poziciju za volanom, ali i umjerenu potrošnju.
Iako se električna vozila sve češće spominju, hrvatski kupci i dalje ostaju oprezni. Tek manji postotak ukupne prodaje otpada na struju, što govori da prijelaz na e-mobilnost ide sporije nego u nekim drugim europskim zemljama. Trošak, dostupnost infrastrukture i navike još uvijek snažno oblikuju odluke potrošača.
U kategoriji marki, Škoda je uvjerljivo prva, a slijede je Volkswagen i Opel. Sve tri tvrtke očito dobro poznaju hrvatsko tržište i njegovo očekivanje da auto mora biti “i za more i za zimu”.
Ako se dosadašnji trend nastavi, 2025. bi mogla završiti kao još jedna godina u kojoj su klasične vrijednosti, prostor, cijena i sigurnost, odnijele pobjedu nad trendovima.





