Prevaranti su počeli kontaktirati potrošače putem telefona ili e-pošte, predstavljajući se kao članovi Mreže Europskih potrošačkih centara. Njihova meta su osobe koje su prethodno pretrpjele financijske gubitke zbog prijevara, a obavještavaju ih da su pronađena njihova izgubljena sredstva.
Europski potrošački centar Hrvatska upozorava na ovu novu vrstu prijevare, naglašavajući da sve njihove usluge, uključujući pomoć i savjete, uvijek pružaju besplatno. Prevaranti tvrde da se izgubljena sredstva nalaze na računu u švicarskoj banci u Londonu i nude lažna obećanja o povratu novca. Međutim, traže osobne podatke za “potvrdu identiteta”, a upozoravaju i da će, ako podaci ne budu dostavljeni do 30. prosinca 2024., novac biti doniran u dobrotvorne svrhe.
Europski potrošački centar Hrvatska ističe nekoliko znakova koji upućuju na prevaru, uključujući lažne pozicije i nazive, neovlaštene logotipe te sumnjive adrese e-pošte koje ne odgovaraju službenim kontaktima organizacije.