Nova prevara proširila se putem SMS poruka, a ovaj put je na meti banka Revolut. Kako su nam javili naši čitatelji, klijenti ove banke, proteklih su dana primili SMS poruku u kojoj se pošiljatelj predstavlja kao Revolut i traži ažuriranje kartice.
U SMS poruci se također navodi i poveznica na kojoj bi primatelji poruke trebali ažurirati karticu. No, budući da je poruka poslana s broja koji se pretraživanjem ne može povezati s Revolutom, a na samoj aplikacijinije zaprimljena obavijest o ažuriranju kartice, cijela poruka zapravo više izgleda kao još jedna u nizu online prevara.
U ovom slučaju to nije nimalo bezazleno jer bi mogla biti ugrožena i novčana sredstva korisnika pa smo stoga kontaktirali Revolut.
“Poruka koju ste primili vjerojatno je pokušaj krađe identiteta. Nemojte kliknuti na poveznicu niti davati bilo kakve osobne podatke”, rekli su nam iz korisničke podrške Revoluta.
Dodaju da je najsigurnija opcija korištenje službene aplikacije ili web stranice banke. Savjetuju klijente da ne otvaraju poveznice u ovakvim porukama.
“U većini slučajeva, nažalost, radi se o prijevarnim porukama koje se, nažalost, još uvijek šalju određenom broju korisnika i nekorisnika”, dodaju iz korisničke službe. Cijeli članak pročitajte na N1.