Gong je uspostavio lako pretraživu bazu podataka koja detaljno prikazuje troškove promidžbe i donacija po strankama. U ovoj bazi, dostupnoj javnosti, može se vidjeti koliko su stranke potrošile na promidžbu, kolike su donacije primile te informacije o medijskom oglašavanju i popustima od medijskih kuća.
Baza sadrži podatke iz 40 financijskih izvještaja koje su izborni kandidati predali do zakonskog roka, koji je bio ponoć 9. travnja. Državno izborno povjerenstvo objavilo je ove podatke u srijedu u 6 sati. Na prvoj stranici baze mogu se vidjeti ukupni troškovi i donacije po listama, dok se na sljedećim stranicama nalaze detaljni podaci o donacijama i strukturi troškova po pojedinačnim strankama i koalicijama.
Najveće prijavljene troškove ima koalicija predvođena SDP-om, s iznosom od 1.082.571 eura, dok je druga najveća koalicija predvođena HDZ-om s iznosom od 973.044 eura. Slijede koalicije predvođene Možemo! s 395.610 eura, Domovinski pokret s 269.196 eura, koalicija Fokusa i Republike s 199.463 eura te Most s 187.923 eura.
Što se tiče donacija, koalicija Možemo! je prikupila najviše donacija – 550, zatim slijedi HDZ-ova koalicija s 331 donacijom i SDP-ova koalicija s 83 donacije. Među petnaest najvećih prijavljenih donacija, u rasponu od 5.000 do 20.000 eura, sve su donirane različitim tvrtkama i sve su uplaćene na račun HDZ-a. Najveću pojedinačnu donaciju HDZ-u uplatila je tvrtka Bistra u iznosu od 20.000 eura.
U političkom pejzažu donacija i troškova predizborne kampanje, različite stranke pokazuju raznolike obrasce financiranja. SDP-ovi donatori većinom su interni članovi stranke, dok su donatori Možemo! pretežno fizičke osobe s manjim iznosima.
Kada je riječ o financijskim izvješćima, koalicija predvođena Socijaldemokratima prijavila je 49.099 eura donacija, SDSS 36.800 eura, a Možemo! 29.357 eura. Na strani troškova, SDP-ova koalicija je izdvojila 23.275 eura za autorska prava pjesme “Rijeke pravde” koju je koristila u kampanji.
Koalicija vođena Peđom Grbinom uložila je značajnih 655.508 eura u medijsko oglašavanje, što je manje u odnosu na HDZ-ovu koaliciju s iznosom od 675.000 eura za istu svrhu.
SDSS je zabilježio troškove od 63.946 eura, od čega je značajan dio otišao agenciji Designsystem d.o.o. za promociju slogana “Hrvatska treba Srbe”.
Domovinski pokret je na oglašavanje potrošio 144.688 eura, od čega je značajan dio išao tvrtki Singar.
Ovi financijski izvještaji daju uvid u raznolike strategije financiranja političkih stranaka tijekom izbornih kampanja.