Usporedba cijena u trgovinama Müller u Hrvatskoj i Njemačkoj otkrila je značajne razlike u cijenama brojnih proizvoda. Infografika koju je napravio Pixsell, a koja uspoređuje cijene prehrambenih proizvoda, higijenskih potrepština, proizvoda za kućanstvo i dječjih artikala, pokazuje da su cijene u Hrvatskoj često znatno više nego u Njemačkoj, u nekim slučajevima i do 69 posto.
Najveće razlike u cijeni uočene su kod proizvoda za osobnu njegu i higijenu. Tako je Nivea Men Fresh Active deo stick od 50 ml u Hrvatskoj skuplji za 69 posto te stoji 4,49 eura, dok u Njemačkoj košta 2,65 eura. Nivea gel za brijanje (200 ml) skuplji je za 60 posto, a Oral B Satin Tape konac za zube (25 m) za 68 posto.
Kod prehrambenih proizvoda, razlike su također izrazite. Merci čokoladni prutići (250 g) u Hrvatskoj koštaju 6,29 eura, dok je cijena u Njemačkoj 3,79 eura, što predstavlja razliku od 66 posto. Ferrero Rocher (200 g) skuplji je za 46 posto, dok su Raffaello praline (230 g) skuplje za 48 posto u odnosu na Njemačku.
Proizvodi za kućanstvo također imaju znatne razlike. Weisser Riese Universal gel za pranje rublja (990 ml) u Hrvatskoj košta 6,99 eura, dok je u Njemačkoj njegova cijena 4,45 eura, što čini razliku od 57 posto. Persil Universal gel za pranje rublja (3,6 l) skuplji je za 19 posto, dok je Pril Original sredstvo za pranje posuđa (675 ml) skuplje za 39 posto u odnosu na njemačku cijenu. Cijeli članak pročitajte na vecernji.hr.